Total Pageviews

Thursday, October 28, 2010

PeLiK tApI BeNar

askum................Hahahahhahahahaha nak tergelak dibuatnya aku satu hari ni banyak betul senario yg berlaku.....


senario 1: sewaktu di kaunter cashier ada seorg customer dtg bertanyakan pada ku "adik mana tmpt saya blh dapat itu wang".....lalu aku bertanya balik "wang sini tarak tapi itu voucher ada la"......dia terus ckp "ahhhh itu yg saya cari dari tadi tarak jumpa ohhh"........jadi kena la pikir sebelum berkata atau bertanya ye

senario 2: ada seorang sami masuk ke dalam premis aku ataupun di kenali sebagai shaolin la......dtg dgn baju sami selipar sami bak kata nya apa yg sami pakai itu yg dia pakai.......sambil terleka aku bersembang dgn abg shahrul sambil melihat akan sami itu...... kedengaran bunyi telefon kami berdua mencari mana punya bunyi hp kuat nak mampus rupanya selepas ditenung bunyi itu dtg dari salah seorg sami .....................tergelak terbahak terbahak kami berdua......kalau dulu sami mana ada guna tel guna burung je yg buat kami gelak lagi dia try kasut timberland.........pergh shaolin yg maju giler kot

banyak betul perkara pelik berlaku tapi itu semua benar belaka


1 comment: